zondag 19 maart 2017

Popcorn time !


Hallo allemaal.

Voor twee jarige dit weekend een leuke traktatie gemaakt.
Het is een popcornbox gemaakt met mijn Silhouette.
Het idee voor deze creatie had ik bij Judith 
op het blog gezien.
Ik heb er mijn eigen draai aangegeven en 
er deze creatie van gemaakt.
Het leuk van bloggen is dat je
bij andere inspiratie op kunt doen en het
uiteindelijk toch weer een heel andere creatie wordt.
Judith bedankt voor dit leuke idee.
De voorkant van de box met de tekst popcorn
en de popcorn zijn uitgesneden met de Silhouette.



De filmstrip is een Magnolia Doohickey.
De letters een stans van Memorybox.


 De cijfers een oude stans van het merk Cuttlebug.


De colaflesjes zijn ook met de Silhouette gesneden.
De tekst Coca Cola is van Pinterest en voor de 
bubbels heb ik parels gebruikt.


De box 2 keer gemaakt, gevuld met popcorn
en er een bioscoopbon aan gehangen.
Het snoepzakjes waar de popcorn in zit zijn van Kimya


Bedankt weer voor je bezoekje
en tot de volgende keer.

Groetjes Maria



7 opmerkingen :

  1. Wat een geweldige traktaties Maria, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gemaakt!
    Aan alle kanten zo leuk, de filmstrip en zeker ook de cola flesjes ...leuk idee die bubbels er op!
    Hier zal de jarige super blij mee zijn zeker weten.
    Fijne werkweek
    Groetjes Maia
    Als ik zo lees en zie wat jij allemaal met de silhouette maakt...is het de moeite waard om zoiets wellicht ooit aan te schaffen.
    Ik heb laatst weer twee nieuwe magneetmappen gekocht voor mijn stansen, die uit China zijn ook zo leuk en goedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk gemaakt maria, daar waren ze vast blij mee
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige creaties heb je gemaakt, echt iets voor jongens van deze leeftijd en helemaal tiptop afgewerkt!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super super leuk zeg ! (en lekker hihi)

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zijn het toch onwijs gave popcornboxen gworden. Blijf dat ik tot inspriatie kon zijn en lief met de link richting mijn blog.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !